Tvorba marketingového plánu tematického deníku – Nikola Mařanová
Nikola Mařanová
Bachelor's thesis
Tvorba marketingového plánu tematického deníku
Creation of marketing plan for a thematic journal
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro terapeutický deník Wake Up Call. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy a také samotná struktura marketingového plánu. Druhá část práce se rozděluje na praktickou a návrhovou část. V praktické části jsou implementovány jednotlivé kroky marketingového plánu na terapeutický deník Wake Up Call. Počínaje situační …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan for the therapeutic journal Wake Up Call. The theoretical part defines the basic marketing concepts as well as the structure of the marketing plan itself. The second part of the thesis is divided into a practical and a suggestion part. In the practical part, the steps of the marketing plan are implemented on the therapeutic diary Wake …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Lucie Pražáková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management