Vztahy ve třídách s inkludovaným žákem na druhém stupni základních škol v Třebíči – Petra SVOBODOVÁ
Petra SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Vztahy ve třídách s inkludovaným žákem na druhém stupni základních škol v Třebíči
Relationships in classes with an included pupil
Anotace:
Zkoumaly se vztahy v šesti třídách s inkludovaným žákem na druhém stupni základních škol v Třebíči, tedy v období puberty. Výzkumnou metodou byla sociometrie, konkrétně metoda SORAD. Výsledky nejdou zobecnit, jelikož postižení u daných jedinců byly různorodé. Hlavním cílem bylo zjistit, jestli žáci inkludovaného žáka mezi sebe berou.Abstract:
Relationships was examinated in six classes with an inkluded pupil in the second grade of elementary schools in Třebíč, during the period of puberty. The research method was sociometrics, namely the SORAD method. The results do not go generalize, because the disability of this pupils was varied. The main goal was to find out if pupils take included pupil between themselves.Klíčová slova
školní třída malá sociální skupina sociální role sociální pozice sociometrie klima puberta druhý stupeň ZŠ vztahy ve třídách inkluzivní vzdělávání integrace inkluze normalita inkludovaný žák ADHD ADD žák s odlišným mateřským jazykem žák se zrakovým postižením Aspergerův syndrom podpůrná opatření metoda SORAD
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Dobešová Cakirpaloglu, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Petra. Vztahy ve třídách s inkludovaným žákem na druhém stupni základních škol v Třebíči. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Marie Almeida -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva