SEBEHODNOCENÍ ŽÁKŮ NA 2. STUPNI ZŠ V HODINÁCH CIZÍCH JAZYKŮ – Bc. Alexandra PALASOVÁ
Bc. Alexandra PALASOVÁ
Master's thesis
SEBEHODNOCENÍ ŽÁKŮ NA 2. STUPNI ZŠ V HODINÁCH CIZÍCH JAZYKŮ
Self-assessment in foreign language lessons at elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sebehodnocením žáků základní školy v hodinách cizích jazyků. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje obecný úvod do problematiky sebehodnocení žáků. Je zde popsán smysl, funkce a typy sebehodnocení. Poslední kapitola teoretické části se soustřeďuje výhradně na využití sebehodnocení žáků v hodinách cizích jazyků. Čtenář se zde mj. dovídá o evropském jazykovém …moreAbstract:
The diploma thesis deals with a self-assessment of pupils in foreign language lessons at elementary school. It is divided into two parties. There is a general introduction to the issues of the school assessment and self-assessment of pupils in the first part. There is a description of the sense, functions and types of self-assessment here. The last chapter of the theoretical part concentrates only …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2012
Accessible from:: 25. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla Soukupová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PALASOVÁ, Alexandra. SEBEHODNOCENÍ ŽÁKŮ NA 2. STUPNI ZŠ V HODINÁCH CIZÍCH JAZYKŮ. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / FJ-NJ
Theses on a related topic
-
Portfolio als Vorbereitungsinstrument zur Abiturprüfung in der Fertigkeit Sprechen
Iveta Pochobradská -
ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA
Linda POSPÍŠILOVÁ -
Elektronické portfolio pro jazykové vzdělávání
Martin Hrdlička -
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Nikola Droznová -
Evropské jazykové portfolio jako nástroj sebereflektivního hodnocení cizojazyčné kompetence
Alice Brychová -
European language portfolio in practice
Kateřina Miczánová -
The European Language Portfolio: The New Tool for Assessment and Self-Assessment of Pupils
Zuzana Jouklová -
Výuka cizích jazyků na školách se sportovním zaměřením; využití sportu jako motivátoru k výuce cizích jazyků
Tomáš Dokoupil