Anna Michálková

Diplomová práce

Customer experience v bankovním prostředí

Customer Experience in Banking Industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou oboru Customer Experience. Cílem práce je aplikovat tuto problematiku na bankovní trh a pochopit, jakou úlohu má vztah mezi bankou a zákazníkem vzhledem k prosperitě banky. V práci je popsán současný český bankovní trh, jeho trendy v posledních letech a segmentace bankovní klientely. Jedna z hlavních změn na českém bankovním trhu se týká stále přibývající konkurence …více
Abstract:
This thesis analyzes the field of Customer Experience. The goal is to apply these issues to the banking market and understand what role has the relationship between the bank and the customer due to the prosperity of the bank. The paper describes the current Czech banking market, its trends in recent years and segmentation of bank clients. One of the major changes on the Czech banking market concerns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
  • Vedoucí: Jarmila Radová
  • Oponent: Tomáš Kábrt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54009

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví