Analýza podpory cestovního ruchu na příkladu Rakouské centrály cestovního ruchu – Lenka Šilhová
Lenka Šilhová
Diplomová práce
Analýza podpory cestovního ruchu na příkladu Rakouské centrály cestovního ruchu
An analysis of the Austrian National Tourist Office tourism promotion
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou propagace cestovního ruchu Rakouska na území České republiky v zimní sezóně 2012/2013 ve vybraných médiích. Cílem práce je ověření hypotézy, která tvrdí, že rakouské spolkové země, které navštěvuje méně českých turistů, využívají ke své propagaci značku Rakouské národní turistické centrály a nejnavštěvovanější spolkové země se propagují samostatně. Teoretická část …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the tourism marketing activities of Austria in the Czech Republic during the winter season 2012/2013. It tests the hypothesis that Austrian federal states, which are the least visited ones by Czech tourists, use the brand of the Austrian National Tourist Office and the most visited federal states promote themselves. The theoretical part of the thesis defines the tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38964
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Markéta Jíšová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podpory cestovního ruchu na příkladu Rakouské centrály cestovního ruchu
Lenka Šilhová -
Analýza marketingové činnosti Rakouské národní turistické centrály "Oesterreich Werbung"
Jana Rundová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková -
Marketingové aktivity cestovního ruchu Karlovarského kraje v kontextu snížení sezónních disparit
Richard Dufek -
Marketingové aktivity cestovního ruchu ve Středočeském a Pardubickém kraji z pohledu domácího cestovního ruchu
Josef Hégr -
Marketingové aktivity vybraného střediska cestovního ruchu (na příkladě Českého Krumlova)
Anna Holíková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová