Aldiyar Rakhmetov

Diplomová práce

Marketing in various cultural and social settings

Marketing in various cultural and social settings
Abstract:
The goal of the marketing policy of any company is to find a clue for successful communication with clients for effective work. Any activity, which affects increase in demand for goods or services is included into the marketing definition. Marketing can be presented as a system, which conducts management over all processes happening in the market. Marketing has the functions that include advertising …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 8. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication