Lucie Dubská

Master's thesis

Ocenění společnosti dm drogerie markt s.r.o.

Valuation of the company dm drogerie markt s.r.o.
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je stanovit objektivizovanou hodnotu společnosti dm drogerie markt s.r.o. k datu 30.9.2016 pro potřeby managementu a vlastníků. Práce je členěna na teoretickou část, metodiku, data a na praktickou část. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska pro ocenění podniku a základní pojmy spojené s procesem oceňování. V metodice jsou vysvětleny metody pro strategickou …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the value of the company dm drogerie markt s.r.o. by the date 30st of September 2016 for the needs of managers and owners. The thesis is considered of the theoretical part, methodology, data and the practical part. The theoretical part describes the basic concepts used for a valuation of the company. In the methodology are described methods of strategic and financial …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedúci: Jindřich Špička
  • Oponent: Jaroslav Schönfeld

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74107