Profesní rozvoj učitelů odborných předmětů na střední zemědělské škole – Ing. Martin Píbil
Ing. Martin Píbil
absolventská práce studenta CŽV
Profesní rozvoj učitelů odborných předmětů na střední zemědělské škole
Professional development of teachers of vocational subjects at the secondary agricultural school
Abstract:
Abstrakt Závěrečná práce - Profesní rozvoj učitelů odborných předmětů na střední zemědělské škole se v teoretické části zabývá tím, kdo je vlastně učitel, osobností učitele odborných předmětů, jeho kompetencemi a také profesním rozvojem a dalším vzděláváním učitelů. Praktická část je zaměřena na vyplnění krátkého dotazníku několika učiteli z České zemědělské akademie v Humpolci v souvislosti …moreAbstract:
Abstract The final work professional development of teachers of vocational subjects at the se-condary agricultural school in the theoretical part deals with who the teacher is, the personality of the teacher of vocational subjects, his competencies and also the pro-fessional development and further education of teachers. The practical part is focused on filling in a short questionnaire by several …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÍBIL, Martin. \textit{Profesní rozvoj učitelů odborných předmětů na střední zemědělské škole}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2022. Available from: https://theses.cz/id/euuo8z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Theses on a related topic
-
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Advising in Language Learning: Professional Development of Advisers
Tomáš Andrášik -
Školní sociální pracovník - postoje pedagogických pracovníků základních škol
Eva HODKOVÁ -
Pracovní podmínky pedagogických pracovníků veřejných škol s akcentem na odměňování
Lumír Blažek -
Further Education of Teaching Staff
Martin Brandstätter -
Profesní rozvoj sociálních pracovníků v neziskových organizacích
Pavla Špačková -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ