Využití sociálních médií pro marketing Cocktail and Sisha baru Alcatraz – Hedvika Konarzewská
Hedvika Konarzewská
Bakalářská práce
Využití sociálních médií pro marketing Cocktail and Sisha baru Alcatraz
Use of social media for marketing of Cocktail and Sisha bar Alcatraz
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a využití sociálních médií pro marketing Cocktail and Sisha baru Alcatraz. Cílem práce je provést komplexní zhodnocení současného stavu využití s ohledem na cílovou skupinu. Práce kombinuje teoretické poznatky z oblasti sociálních médií a marketingu s praktickými analýzami a implementacemi v prostředí reálného podniku. Výsledky této práce budou poskytovat …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis and use of social media for the marketing of Alcatraz Cocktail and Sisha Bar. The aim of the thesis is to make a comprehensive assessment of the current state of usage with respect to the target audience. The thesis combines theoretical knowledge in the field of social media and marketing with practical analyses and implementations in a real business environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Pražáková
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová