Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek – Ing. Kateřina Pavuková
Ing. Kateřina Pavuková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek
An Analysis of marketing campaigns in company FERMAT CZ s.r.o. using telemarketing to reach customers and requirements
Abstract:
Tématem bakalářské práce je představit oblast direct marketingu teoreticky, prezentovat dnešní pojetí, ve kterém je kladen důraz na dialog mezi společností a jejími zákazníky a úsilí o komplexnější přístup. Práce se dále zaměřuje na jeden z nástrojů direct marketingu – telemarketing a jeho obecné charakteristiky. Navazuje praktická část, která prezentuje na konkrétním příkladu průběh marketingové kampaně …moreAbstract:
The theme of this bachelor thesis is to introduce the subject of direct marketing theoretically and present the current viewpoint, where the emphasis is on the dialogue between the company and its customers and the more complex attitude. The thesis also focuses on one of the direct marketing tools - telemarketing and its general characteristics. The practical part that follows presents the concrete …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kwtie/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVUKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ev3400/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové kampaně s využitím telemarketingu k získávání zákazníků
Přemysl Lukeš -
Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
Jitka KRÁLOVÁ -
Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století)
Jitka Vrátná -
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová