Sales strategie české pobočky Vietnam Airlines: analýza situace a možnosti zlepšení – Bc. Quynh Yen Bui
Bc. Quynh Yen Bui
Bachelor's thesis
Sales strategie české pobočky Vietnam Airlines: analýza situace a možnosti zlepšení
Sales strategy of Vietnam Airlines branch office in Czech Republic: analysis of the current situation and ideas for improvement
Abstract:
Cílem práce je analýza a zhodnocení podílu na trhu společnosti Vietnam Airlines s důrazem na pražské obchodní zastoupení společnosti. Díky popisu vztahu České republiky a Vietnamské socialistické republiky došlo k definování klientely letecké společnosti. V teoretické části byly analyzovány tarify společnosti Vietnam Airlines a popsány kritéria, podle kterých cestující vybírají své letecké dopravce …moreAbstract:
The goal of this thesis is to analyze and evaluate the marketshare of Vietnam Airlines with the emphasis on its GSA office in the Czech Republic. The theoretical part defines the clientele of the company by describing the relationship between the Czech Republic and Vietnam. Then a fare analysis and a description of the criteria by which the passengers choose an airline was made. Furthermore, a SWOT …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11243
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Marcel Pikhart, Ph.D.
- Reader: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUI, Quynh Yen. \textit{Sales strategie české pobočky Vietnam Airlines: analýza situace a možnosti zlepšení}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ev7e5g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Marketing entry strategy for Agropromkomplektatsiya in Vietnam
Anna Babicheva -
Význam marketingové strategie pro integraci vietnamské menšiny
Kateřina Dušková -
Strategic Analysis of Turkish Airlines
Nadir Huseyn-zada -
Strategic analysis of Czech Airlines
Polina Moiseeva -
Strategická analýza společnosti Czech Airlines Technics, a.s.
Martin Holcman
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights