Sales strategie české pobočky Vietnam Airlines: analýza situace a možnosti zlepšení – Bc. Quynh Yen Bui
Bc. Quynh Yen Bui
Bakalářská práce
Sales strategie české pobočky Vietnam Airlines: analýza situace a možnosti zlepšení
Sales strategy of Vietnam Airlines branch office in Czech Republic: analysis of the current situation and ideas for improvement
Anotace:
Cílem práce je analýza a zhodnocení podílu na trhu společnosti Vietnam Airlines s důrazem na pražské obchodní zastoupení společnosti. Díky popisu vztahu České republiky a Vietnamské socialistické republiky došlo k definování klientely letecké společnosti. V teoretické části byly analyzovány tarify společnosti Vietnam Airlines a popsány kritéria, podle kterých cestující vybírají své letecké dopravce …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyze and evaluate the marketshare of Vietnam Airlines with the emphasis on its GSA office in the Czech Republic. The theoretical part defines the clientele of the company by describing the relationship between the Czech Republic and Vietnam. Then a fare analysis and a description of the criteria by which the passengers choose an airline was made. Furthermore, a SWOT …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11243
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Marcel Pikhart, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUI, Quynh Yen. \textit{Sales strategie české pobočky Vietnam Airlines: analýza situace a možnosti zlepšení}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ev7e5g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing entry strategy for Agropromkomplektatsiya in Vietnam
Anna Babicheva -
Význam marketingové strategie pro integraci vietnamské menšiny
Kateřina Dušková -
Strategic Analysis of Turkish Airlines
Nadir Huseyn-zada -
Strategic analysis of Czech Airlines
Polina Moiseeva -
Strategická analýza společnosti Czech Airlines Technics, a.s.
Martin Holcman
Název
Vložil
Vloženo
Práva