Localized Advertisements by International Companies in Slovakia: A Translatological Study – Daniela KIANIČKOVÁ
Daniela KIANIČKOVÁ
Bakalářská práce
Localized Advertisements by International Companies in Slovakia: A Translatological Study
Localized Advertisements by International Companies in Slovakia: A Translatological Study
Abstract:
The bachelor thesis deals with slogans created by multinational companies which came to Slovakia and establish their branches here. They introduced three types of slogans: translated, untranslated or adapted to Slovak market. I collected a high number of slogans from leaflets, advertisements and brochures related to the Slovak market and I divided them into these three large groups which became the …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá sloganmi vytvorenými nadnárodnými spoločnosťami, ktoré prišli na Slovensku a založili tu aspoň jednu svoju pobočku. Tieto spoločnosti vytvorili tri typy sloganov: preložené, nepreložené a prispôsobené slovenskému trhu. Nahromadila som veľké množstvo sloganov z letákov reklám a propagačných brožúr, ktoré sú spojené so slovenským trhom a rozdelila som ich do týchto troch skupín …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zveřejnit od: 29. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KIANIČKOVÁ, Daniela. \textit{Localized Advertisements by International Companies in Slovakia: A Translatological Study}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/evdgo8/.
Jak správně citovat práci
KIANIČKOVÁ, Daniela. Localized Advertisements by International Companies in Slovakia: A Translatological Study. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi