Lukáš Beran
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníka
Customer satisfaction
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníka. Konkrétním cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků společnosti IKEA Česká republika, s. r. o. a vytvoření návrhu na její zlepšení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a výzkumné metody, ze kterých vychází praktická část. Metodika práce popisuje, jak byla bakalářská práce zpracována. Významnou část představuje sestavení dotazníku …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with customer satisfaction. The work's specific goal is to analyse the customer satisfaction of IKEA Czech Republic, Ltd. and create a proposal for its improvement. The theoretical part explains the basic concepts and research methods that are further used in the practical part. The methodology describes how the bachelor's thesis was processed. A significant part describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ea1du/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Peter Mikuš
- Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Možnosti měření spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Natálie Janáčová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina