Lukáš Beran
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníka
Customer satisfaction
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníka. Konkrétním cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků společnosti IKEA Česká republika, s. r. o. a vytvoření návrhu na její zlepšení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a výzkumné metody, ze kterých vychází praktická část. Metodika práce popisuje, jak byla bakalářská práce zpracována. Významnou část představuje sestavení dotazníku …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with customer satisfaction. The work's specific goal is to analyse the customer satisfaction of IKEA Czech Republic, Ltd. and create a proposal for its improvement. The theoretical part explains the basic concepts and research methods that are further used in the practical part. The methodology describes how the bachelor's thesis was processed. A significant part describes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ea1du/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Peter Mikuš
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Možnosti měření spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Natálie Janáčová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina