Ing. Monika Maříková

Bakalářská práce

Clustering jako pomocný nástroj tvorby reklamního/PR textu

Clustering As an Auxiliary Instrument of Advertising/PR Text Formation
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je vytváření efektivních reklamních/PR textů pomocí clusteringového experimentu. Důvod, proč jsem si toto téma zvolila, je poměrně prostý. Metoda clusteringu mě začala zajímat poté, kdy nám byla přednášena v rámci předmětu Základy tvorby psaných projevů. Zaujalo mě, jak lze pomocí této metody vytvářet reklamní slogany. Při detailnějším studiu příslušné literatury jsem dospěla …více
Abstract:
The subject of this bachelor work is advertising/PR text formation for particular products and services, using a clustering experiment. The first - theoretical part is aimed at the description of the formation of essential terminology (imagination, creativity, recognition, etc.) The second – practical part deals with methodology, process and the assessment of a clustering experiment, including potential …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace