Návrh marketingové strategie pro vybraný "event" – Jana Hochvaldová
Jana Hochvaldová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro vybraný "event"
Marketing strategy proposal for choosen "event"
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je rozbor současné marketingové strategie eventu „Týden kávy“. Cílem bakalářské práce je zlepšení současné marketingové strategie a navržení marketingové strategie pro event Týden kávy 2019. Práce je složena ze tří částí, první je literární rešerše, na kterou navazuje část analytická a návrhová. V první části jsou popsány teoretické poznatky zkoumaného problému. V analytické …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis is an analysis of the current marketing strategy of the event „Týden kávy“. The aim of this work is to improve current marketing strategy and to design new marketing strategy for the event Týden kávy 2019. The work consists of three parts, first one is literature review, next one is analytical part and the last one is the design part. In the first part of this thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Trade management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha