Samuel Jurica

Bakalářská práce

Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz

Analysis of the Application of Marketing 4.0 in the Martenz Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci nástrojů marketingu 4.0 ve firmě Martenz, která se specializuje na výrobu ovocné pálenky z malin. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu využití nástrojů marketingu 4.0 navrhnout doporučení pro zefektivnění využití těchto nástrojů. Teoretická část obsahuje kritickou literární rešerši zaměřenou na vývoj a aktuální stav marketingu, marketingový …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the application of Marketing 4.0 tools in the company Martenz, which specializes in the production of fruit brandy from raspberries. The aim of the thesis is to propose recommendations for the more effective use of Marketing 4.0 tools based on the analysis of the current state of the tools. The theoretical part includes a critical literature search focused on the development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jurica, Samuel. Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku