Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění. – Helena CIHELNÍKOVÁ
Helena CIHELNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění.
The analysis of the chosen call centers' activities followed by suggestions made to increase their efficiency.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění" je obecná charakteristika call center, rozbor marketingového prostředí zvolených organizací. Kromě toho práce pojednává o stanovených cílech, kterých chtějí zákaznická centra dosáhnout a objasňuje jakým způsobem toho mohou docílit. Zároveň jsou předmětem práce návrhy řešení pro případné …víceAbstract:
The subject of the thesis "Analysis of the chosen call centers' activities followed by suggestions made to increase their efficiency,"is the general characteristics of call centers, followed by the analysis of the marketing environment in the chosen organizations. Furthermore, this thesis deals with setting goals which the chosen call centres want to achieve and explains how the goals can be achieved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Brázda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIHELNÍKOVÁ, Helena. \textit{Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/evk4n3/.
Jak správně citovat práci
CIHELNÍKOVÁ, Helena. Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.
Jolana MLČÁKOVÁ -
Návrh marketingového plánu pro Lakkis Toner Servis
Romana Lakkisová -
Marketingový plán pro autorizovaný prodej a servis Husqvarna
Amálie Šimonová -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek -
Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
Kateřina Kopecká -
Call centrum jako součást podpory klienta
Adéla Jílková -
Designování adaptačního procesu operátorů call centra
Valér DZVONIK