Žaneta Šupová

Bakalářská práce

Economic comparison of online marketing campaigns: A case study in area of baby nutrition

Abstract:
The aim of this work is to compare the cost of online marketing campaign. The work is divided into two parts. The first part, theoretical, presents and explains the basic concepts related to marketing, what is the role of marketing in today for the company and for the companies that use online campaigns. In the second part, practical, will be specifically mentioned online marketing campaign of two …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses evpovo evpovo/3
9. 3. 2016
Složky
Soubory
Mach, J.
9. 3. 2016
Mach, J.
9. 3. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.