Economic comparison of online marketing campaigns: A case study in area of baby nutrition – Žaneta Šupová
Žaneta Šupová
Bakalářská práce
Economic comparison of online marketing campaigns: A case study in area of baby nutrition
Abstract:
The aim of this work is to compare the cost of online marketing campaign. The work is divided into two parts. The first part, theoretical, presents and explains the basic concepts related to marketing, what is the role of marketing in today for the company and for the companies that use online campaigns. In the second part, practical, will be specifically mentioned online marketing campaign of two …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUPOVÁ, Žaneta. \textit{Economic comparison of online marketing campaigns: A case study in area of baby nutrition}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/evpovo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Economic evaluation of online marketing for a selected pharmaceutical company
Žaneta Šupová -
Economic evaluation of online and offline marketing for a selected telecommunication company in Kazakhstan
Mariya Klimova -
Evaluation of Marketing Communication
Devansh Kapadia -
Economic evaluation of premium branding strategies
Egor Savinykh -
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie podniku společnosti CRS Marketing s.r.o.
Gabriela Hrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva