Marketing communication proposition to the firm “Gerezman” – Polina Mihhailova
Polina Mihhailova
Bachelor's thesis
Marketing communication proposition to the firm “Gerezman”
Návrh marketingové komunikace a její vliv na výkonnost společnosti Gerezman.
Abstract:
Mihhailova, P. Návrh marketingové komunikace a její vliv na výkonnost společnosti Gerezman.Bakalářská práce. Brno: Mendelova niverzita v Brně, 2018.Hlavním cílem teto bakalářské práce je definováni marketingové kampaně pro společnost specializující se na údržbu hrobů v Arménii. V rámci této práce bylo vykonáno dotazníkové šetřeni zaměřené na osoby arménské národnosti. Výsledky této práce umožní společnostem …moreAbstract:
Mihhailova, P. Marketing communication proposition for the firm “Gerezman” Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.The main objective of this bachelor thesis is to define marketing communication recommendations for the company, specialising on grave maintenance in Armenia. The survey conducted for this thesis was collected via online questionnaire around the world, aiming at ethnic Armenians …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIHHAILOVA, Polina. \textit{Marketing communication proposition to the firm “Gerezman”}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/evq3pf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
New media in corporate communication
Václav Králík -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák