Bc. Marcel Slováček
Master's thesis
Úloha strategického plánování v podniku
The role of strategic planning in the company
Abstract:
Ve své práci jsem se věnoval strategickému plánování podniku. Zvolený analyzovaný podnik se zabývá hlavně tvorbou vlastních metodik a software, ke kterým má výhradní autorská a distributorská práva. Na přání vlastníka nezveřejním jméno společnosti. V diplomové práci se tato společnost jmenuje Software s.r.o. Hlavním cílem diplomové práce je komplexní analýza vybraného podniku, navržení a doporučení …moreAbstract:
In my diploma thesis I have focused on strategic planning of the company. Selected analyzed company is mainly engaged in the formation owner methodologies and software, which has exclusive copyright and distributor rights. On the owner request the name of the company will not disclose. In this thesis, the company´s name is Software s.r.o. The main objective of this thesis is a comprehensive analysis …moreKeywords
Strategie strategické plánování procesní model řízení interní a externí analýza analýza 7S SWOT analýza finanční analýza mise vize strategické scénáře strategický controlling operativní plánování Strategy strategic planning process management model internal and external analysis 7S analysis SWOT analysis financial analysis mission vision strategic scenarios strategic controlling operational planning
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qdljg/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analýza a optimalizace procesu operativního plánování výroby
Tomáš Maliha -
Analýza procesu plánování výrobních zakázek
Ondřej Tomíček -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský -
Projekt nákladového řízení ve firmě Schenck Process s.r.o.
Petr SLÍVA -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Strategic Management Process and Firm Performance
Chijioke Esogwa Nwachukwu