Úloha strategického plánování v podniku – Bc. Marcel Slováček
Bc. Marcel Slováček
Diplomová práce
Úloha strategického plánování v podniku
The role of strategic planning in the company
Anotace:
Ve své práci jsem se věnoval strategickému plánování podniku. Zvolený analyzovaný podnik se zabývá hlavně tvorbou vlastních metodik a software, ke kterým má výhradní autorská a distributorská práva. Na přání vlastníka nezveřejním jméno společnosti. V diplomové práci se tato společnost jmenuje Software s.r.o. Hlavním cílem diplomové práce je komplexní analýza vybraného podniku, navržení a doporučení …víceAbstract:
In my diploma thesis I have focused on strategic planning of the company. Selected analyzed company is mainly engaged in the formation owner methodologies and software, which has exclusive copyright and distributor rights. On the owner request the name of the company will not disclose. In this thesis, the company´s name is Software s.r.o. The main objective of this thesis is a comprehensive analysis …víceKlíčová slova
Strategie strategické plánování procesní model řízení interní a externí analýza analýza 7S SWOT analýza finanční analýza mise vize strategické scénáře strategický controlling operativní plánování Strategy strategic planning process management model internal and external analysis 7S analysis SWOT analysis financial analysis mission vision strategic scenarios strategic controlling operational planning
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qdljg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analýza a optimalizace procesu operativního plánování výroby
Tomáš Maliha -
Analýza procesu plánování výrobních zakázek
Ondřej Tomíček -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský -
Projekt nákladového řízení ve firmě Schenck Process s.r.o.
Petr SLÍVA -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Strategic Management Process and Firm Performance
Chijioke Esogwa Nwachukwu