Ing. Hana HOUŠŤOVÁ

Master's thesis

Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu

The Google Analytics implementation project aimed to increasing electronic marketing efficiency
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt implementace Google Analytics {--} bezplatné služby od společnosti Google sloužící jako nástroj pro analýzu internetových stránek. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zaměřené především na oblast Internetu, elektronického podnikání a marketingu. Tyto informace pak slouží jako podklad při zpracování části praktické. Následující praktická …viac
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose the project of the implementation of Google Analytics {--} a free service powered by the Google company serving as a tool for the web sites analysis. In the theoretical part, there are elaborated the literary sources focused especially on the Internet, e-commerce and marketing. These information then serve as a base for processing the practical part. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 14753

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
  • Vedúci: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOUŠŤOVÁ, Hana. Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing