Emocionální působení zvuku na filmového diváka – Ielyzaveta Nazarenko
Ielyzaveta Nazarenko
Bachelor's thesis
Emocionální působení zvuku na filmového diváka
1. Theoretical Part: Emotional influence of sound on the moviegoer. (J. Grecnar) 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Length at Least 10 mins., Sound. (J. Grecnar)
Anotácia:
V této práci se zabývám problematikou působení zvuku v jeho různých podobách na emoce člověka. V úvodní části jsou uvedeny základní definice emocí člověka, zvukových vln a způsobů, jak se může manipulovat s emocemi pomocí zvuku. Dále se věnuji problematice samotného využití zvukové manipulace ve filmu z pohledu mistra zvuku.Abstract:
This work deals is about the problem of the influence of the sound in its different forms on the human emotions.At the introductory part I am analysing the basic definitions of human emotions, sound waves and methods of manipulating with emotions by sounds. I also consider the problem of independent use of sound manipulations at the movie from the sound designer point of view.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nazarenko, Ielyzaveta. Emocionální působení zvuku na filmového diváka. Zlín, 2018. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Sound Editing
Práce na příbuzné téma
-
Zvuk u inscenace Loupežníci ve Studiu Marta
Bohdana Sýkorová -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Zvuk u inscenace Deník dívky ve Studiu Marta
Anna Seifertová -
Ozvučená vizualita a vizualizovaný zvuk: Vizuální zpracování živých hudebních produkcí
Filip Košťálek -
Zvuk u inscenace Velký Gatsby
Vojtěch Kříž -
Prostorový zvuk a jeho využití v divadle, filmu a televizi
Lukáš Nábělek -
Zvuk jako aktér - moc a organizace v prostoru nákupního centra
Tereza Pantůčková -
Hudba a zvuk v televizní reklamě
Pavel Hořejš