Theses 

Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o. – Kateřina Plšková

česky | in English | slovensky

/id/ew85ke/2018_BP_PLSKOVA_KATERINA.pdf: Chybná adresa v ISu nebo nemáte oprávnění tuto složku nebo tento soubor číst.
Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management, Řízení a ekonomika průmyslového podniku

Kateřina Plšková

Bakalářská práce

Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.

Anotace: Cílem Bakalářské práce je analyzovat možnosti použití online marketingových nástrojů pro softwarový Startup pohybující se v B2B prostředí, a následně vytvořit efektivní portfolio marketingových nástrojů pro takovou firmu. Nejprve jsou vymezeny teoretické aspekty online marketingu. Poté jsou charakterizovány nástroje online marketingu, které jsou vhodné pro využití v B2B sektoru. V praktické části této práce pak na základě této analýzy a dat poskytnutých firmou Manta Tools, s.r.o. o výsledcích předešlého využívání těchto nástrojů je sestaveno portfolio online marketingových nástrojů pro Startup prodávající software pro vizualizaci datových toků v rozsáhlých datových skladech.

Abstract: The objective of this bachelor’s thesis is to analyse the possible usage of online marketing tools for a software start-up in a B2B environment and, based on this analysis, to create a portfolio of effective marketing tools for such a company. The first part of the thesis provides insight into the theoretical background of online marketing, followed by a detailed characterisation of the online marketing tools that are suitable for B2B marketing. The second part of this thesis uses theoretical knowledge of online marketing and the data provided by the software start-up Manta Tools, s.r.o. to build a portfolio of effective online marketing tools for a start-up selling software for visualizing data lineage of large-scale data warehouses.

Keywords: Marketing, online marketing, B2B, business-to-business, start-up, software, social networks, content marketing, Google Adwords, MANTA.

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2018

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 27. 5. 2019 02:03, 22. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz