Kateřina Plšková

Bakalářská práce

Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.

Anotace:
Cílem Bakalářské práce je analyzovat možnosti použití online marketingových nástrojů pro softwarový Startup pohybující se v B2B prostředí, a následně vytvořit efektivní portfolio marketingových nástrojů pro takovou firmu. Nejprve jsou vymezeny teoretické aspekty online marketingu. Poté jsou charakterizovány nástroje online marketingu, které jsou vhodné pro využití v B2B sektoru. V praktické části této …více
Abstract:
The objective of this bachelor’s thesis is to analyse the possible usage of online marketing tools for a software start-up in a B2B environment and, based on this analysis, to create a portfolio of effective marketing tools for such a company. The first part of the thesis provides insight into the theoretical background of online marketing, followed by a detailed characterisation of the online marketing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty