Dynamický marketing: principy fungování a bezpečnost – Mgr. Zdeněk Freund
Mgr. Zdeněk Freund
Bachelor's thesis
Dynamický marketing: principy fungování a bezpečnost
Digital signages:Principals of Functioning and Security
Abstract:
Cílem bakalářské práce je uvést do světa Dynamického marketingu všechny potencionální zájemce z komerční i zájmové sféry, tak i srozumitelně podat ucelený přehled o tomto velice zajímavém, dynamicky rostoucím oboru. Práce je logicky členěna do několika sekcí, kde jsou postupně diskutovány následující funkce: pohled na Dynamický marketing z hlediska samotného marketingu, principy fungování, bezpečnost …moreAbstract:
This bachelor thesis was created to introduce the world of Digital signage to any of those professionally as well as non-professionally interested and to give a comprehensive overview about this remarkable dynamically growing field. The thesis is divided into several sections, where following topics are discussed: Digital signage from the Marketing point of view, principles of functioning, security …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yqw7i/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2012
- Supervisor: RNDr. Petr Tesař, Ph.D.
- Reader: RNDr. Jan Lánský, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Bezpečnost webových aplikací v ASP.NET
Radek MACEK