Kristýna PILNÁ
Bakalářská práce
Fairtradová káva na českém trhu
Fair trade coffee on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o fairtradové kávě na českém trhu. Teoretický přehled podává základní informace o kávě, o systému fair trade a o fairtradové kávě. Praktická část je zaměřena na identifikaci dostupného obchodního sortimentu a postoje spotřebitelů vůči systému fair trade. Nejprve je uskutečněno dotazníkové šetření zaměřené na spotřebitele, dále výzkum ve vybraných maloobchodních formátech …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the fair trade coffee on the Czech market. The theoretical review presents basic information about coffee, about the system of fair trade and finally about the fair trade coffee. The practical part is focused on the identification of the available trading range and the consumer´s attitudes to the system of fair trade. At first, the research is conducted by a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PILNÁ, Kristýna. Fairtradová káva na českém trhu. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denis Mašek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tomáš Chlup -
Konkurence na maloobchodním trhu potravinářským sortimentem v nákupní zóně Český Krumlov - Domoradice.
Kamila Bajerová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)
Martin Vítek -
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Miroslav Bartoš -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva