Aktivity podporující dětské čtenářství v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Eva Stoklasová
Eva Stoklasová
Diplomová práce
Aktivity podporující dětské čtenářství v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Children´s Literacy Activities in EFL Lessons at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou čtení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Cílem je prokázat, že zařazení vhodných čtecích aktivit do výuky AJ povede ke zlepšení jazykových dovedností žáků, především se zřetelem na rozvoj komunikativních kompetencí, a také prohlubování čtenářských návyků u dětí mladšího školního věku. V teoretické části jsou uvedeny základní poznatky z oblasti …víceAbstract:
The thesis deals with the teaching of reading in EFL lessons at primary school. The aim is to demonstrate that the inclusion of appropriate reading activities in teaching English will lead to improve the language skills of students, particularly with regard to the development of communicative competence, and enhancing reading habits by young language learners. Basic knowledge of children's reading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Zveřejnit od: 22. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STOKLASOVÁ, Eva. \textit{Aktivity podporující dětské čtenářství v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ewfryr/.
Jak správně citovat práci
Stoklasová, Eva. Aktivity podporující dětské čtenářství v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Angličtina, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ