Bc. Venera Argirova
Bachelor's thesis
Marketingová segmentace
Marketing segmentation
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá specifikou marketingové segmentace trhu. První části obsahují rešerši odborné literatury a jsou souhrnem poznatku o marketingové segmentaci potřebných k napsání této práce. V další časti je provedená segmentace zákazníků Tesco s ohledem na jejich zájem nakupovat online. Pro vypracování práce byly použité primární data z marketingového dotazníku.Abstract:
The bachelor´s thesis deals with the specifics of marketing market segmentation. The theoretical part contains a search of professional literature and is a summary of knowledge about marketing segmentation needed to write this work. In the practical part, segmentation of Tesco customers is performed with regard to their interest in shopping online. Primary data from the marketing questionnaire were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/asew6/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
- Reader: Ing. David Schüller, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková