Dopady prezentace legálních toxikománií na jejich epidemické šíření – Ing. Jaroslav Pichrt, Ph.D.
Ing. Jaroslav Pichrt, Ph.D.
Disertační práce
Dopady prezentace legálních toxikománií na jejich epidemické šíření
The impact of the promotion of legal drug addiction on its epidemic proliferation
Anotace:
Práce se vnuje souvislostem problematiky reklamy a tabakismu s dopadem na prevalenci kouení dti a mládeže. Je rozdlena na dv ásti: teoretickou - s popisem širšího kontextu ešené problematiky; a praktickou - obsahující výsledky a závry z provedeného výzkumu. První ást práce je vnována vazbám a procesm používaným v marketingu s vazbou na reklamní tvorbu. Dále jsou v ní specifikovány problematiky související …víceAbstract:
This work is devoted to the issue of advertising and nicotinism and its impact on the prevalence of smoking among children and the young. It is divided into two parts: a theoretical part with a description of the wider context of the issue, and a practical part containing the results and conclusions of the research conducted. The first part of the work is devoted to the connections and processes used …víceKlíčová slova
tabáková reklama dti a mládež znaky cigaret image kouení nekuáci kuáci percepce reklamy závislost kouení tabáku legální toxikománie prezentace tobacco advertisement children and youth brand of cigarretes smoking image non smokers smokers perception of adverising addiction tobacco smoking legal drugs promotion
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cstt2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2006
- Vedoucí: prof. MUDr. Drahoslava Hrubá, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasarykova univerzita
Lékařská fakultaDoktorský studijní program / obor:
Všeobecné lékařství / Hygiena, preventivní lékařství a epidemiologie
Práce na příbuzné téma
-
Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím
Marek Havlíček -
Moderní formy reklamy a jejich percepce
Aleš Chrastina -
Percepce sociální reklamy u dospívající generace
Aneta Capková -
Mládež a její percepce reklamy
Jan Strnad -
Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie
Aneta Korcová -
Sociální reklama a její percepce u mladé generace
Karolína Gerhardtová -
Sociální reklama v masmediální komunikaci a její percepce
Markéta ŽERAVÍKOVÁ -
Percepce reklamy obsahující genderové stereotypy u studentů a studentek UPCE
Lenka Šuláková