Bc. Kateřina Šardická

Master's thesis

Na shledanou v Československu: Vytváření národní značky prostřednictvím krátkých turistických filmů v letech 1960–1975

See you soon in Czechoslovakia: How short tourism films created a national brand in 1960-1975
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá krátkými turistickými filmy, které pomáhaly v letech 1960–1975 vytvářet značku Československo. Soustředí se na to, jakým způsobem stát a jím pověřené aparáty vytvářely propagační kampaň cestovního ruchu, jejímž cílem bylo navýšit počet návštěvníků přijíždějících ze zahraničí i počet domácích turistů cestujících po Československu. Turistické filmy se staly vhodným nástrojem …viac
Abstract:
This master thesis deals with the Czech tourism production of short films in the 1960–1975. It focuses on issues related to these types of films, the characteristic features of their production in Czechoslovakia, their function and how they work as a tool of promotional campaigns created by government. With the description of the development of post-war Czech cinema, this work also provides contextual …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedúci: doc. Mgr. Lucie Česálková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Šárka Gmiterková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Film and Audio-Visual Culture Studies