Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu – Barbora ŠTROBLOVÁ
Barbora ŠTROBLOVÁ
Bakalářská práce
Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu
Development of a thematic product of the Town Třebíč as a tourism destination
Anotace:
Destinační marketing a management je nedílnou součástí každé destinace cestovního ruchu. Smyslem destinačního marketingu je snaha o dosažení společného cíle prodej destinace za pomoci fungující spolupráce všech zainteresovaných subjektů v daném místě. Cílová oblast v daném regionu je typická významnou nabídkou atraktivit cestovního ruchu a infrastruktury cestovního ruchu. Tato práce je zaměřena na …víceAbstract:
Destination marketing and management is an integral part of each tourism destination. Destination marketing is an effort to achieve a common goal - selling the destination - with the help of working cooperation of all interested subjects in the location. The targeted area in chosen region is typical by its significant offer of tourism attractions and infrastructure. This thesis aims to create a thematic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTROBLOVÁ, Barbora. \textit{Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ewqnqb/.
Jak správně citovat práci
ŠTROBLOVÁ, Barbora. Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Flexibilní produkt individ.incomingového CR v oblasti stř.Evropy pro k.z Norska
Lucie Zacharová -
Mexiko- specializovaný produkt cestovní kanceláře- srovnání s běžnou nabídkou CK.
Eliška Lněničková -
Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko)
Michaela KALOUŠOVÁ -
Mlynářská stezka jako produkt cestovního ruchu
Petra Dolíhalová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Analýza nabídky cestovního ruchu na Třeboňsku pro rodiny s dětmi
Lucie Tancerova -
Vysočina Arena jako příležitost k rozvoji cestovního ruchu v Kraji Vysočina
Pavlína Wiedermannová -
Návrh produktu pro oživení náboženského cestovního ruchu ve Staré Boleslavi s využitím tamních církevních památek
Lucie Horčicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva