Strategie na úrovni podnikatelských jednotek – Jiří Dvořák
Jiří Dvořák
Habilitační práce
Strategie na úrovni podnikatelských jednotek
Strategy at the level of business units
Anotace:
Práce je věnována aktuálnímu vývoji v oblasti formulace strategie na úrovni podnikatelských jednotek s ohledem na nové trendy v ekonomickém prostředí. Základní částí je literární rešerše aktuálních vědeckých článků z prestižních časopisů zaměřená na vývoj používaného teoretického základu a metodického přístupu. Ta je dále doplněna o poznatky získané z analýzy využití prvků strategie modrého oceánu …víceAbstract:
The work is devoted to current developments in the area of strategy formulation at the level of business units with regard to new trends in the economic environment. The basic part is a literary search of current scientific articles from prestigious journals focused on the development of the used theoretical basis and methodological approach. This is further supplemented by findings from an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91921
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2024
- Vedoucí: -
- Oponent: Josef Krause, Pavel Štrach, Ondřej Částek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91921
Vysoká škola ekonomická v Praze
Habilitační řízení:
-
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v oblasti mobility v datových sítích
Michal Skořepa -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Koncentrace hotelového podnikání v Čechách a v Evropě - vývoj,trendy
Kamila Petrželková -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková