Impact of Smart Tourism Technologies on Tourist Experience Satisfaction and Sustainable Destination Image: Evidence from Istanbul – Bc. Meryem Ari
Bc. Meryem Ari
Diplomová práce
Impact of Smart Tourism Technologies on Tourist Experience Satisfaction and Sustainable Destination Image: Evidence from Istanbul
Impact of Smart Tourism Technologies on Tourist Experience Satisfaction and Sustainable Destination Image: Evidence from Istanbul
Abstract:
Nowadays digitalization is among the most important changes in our fast-paced world. The widespread use of smart tourism technologies is a permanent habit of modern tech-savvy tourists. Therefore, the continuous adaptation and driving improvement of smart technologies in the tourism industry, which is based on the interaction of a wide range of products and services, is a prerequisite for both productivity …víceAbstract:
V dnešní době patří digitalizace k nejdůležitějším změnám v našem uspěchaném světě. Rozšířené používání technologií chytrého cestovního ruchu je trvalým zvykem moderních technicky zdatných turistů. Neustálé přizpůsobování a zdokonalování chytrých technologií v odvětví cestovního ruchu, které je založeno na interakci široké škály produktů a služeb, je proto předpokladem produktivity a konkurenceschopnosti …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARI, Meryem. \textit{Impact of Smart Tourism Technologies on Tourist Experience Satisfaction and Sustainable Destination Image: Evidence from Istanbul}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/eww1bx/.
Jak správně citovat práci
Ari, Meryem. Impact of Smart Tourism Technologies on Tourist Experience Satisfaction and Sustainable Destination Image: Evidence from Istanbul. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Business Administration and Entrepreneurship / Business Administration and Entrepreneurship
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost návštěvníků s informačními službami v turismu
Jana Pechová -
Spokojenost s návštěvou ZOO Jihlava
Aneta STRAKOVÁ -
Statistická analýza spokojenosti s vybranými službami zvolené turistické lokality
Eva Jirešová -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Plzeňského kraje
Nikola AMLEROVÁ -
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Písecko-Blatensko)
Daniela KOBLIHOVÁ -
Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu
Karolína ŠIŠPELOVÁ -
Image destinace Praha z pohledu tuzemských účastníků cestovního ruchu
Ekaterina Shiriaeva -
Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu
Michaela MAROUŠKOVÁ