Marketingová komunikační kampaň zaměřená na zvýšení poptávky po dekorativních omítkách – Dominika Pánková
Dominika Pánková
Diplomová práce
Marketingová komunikační kampaň zaměřená na zvýšení poptávky po dekorativních omítkách
Marketing communication campaign focused on increasing the demand for decorative plasters
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl sestavit vhodnou komunikační kampaň pro zvýšení objemu poptávky po dekorativních omítkách Decopierre založenou na poznání zákazníků pomocí segmentace, targetingu a positioningu a také na poznání konkurence. Informace byly získány na základě prostudování odborné literatury pro sestavení teoretické části. Návrh komunikační kampaně je doplněn i rozpočtem a časovým harmonogramem …víceAbstract:
The purpose of this dissertation thesis is to set an appropriate communication campaign for increasing the demand for the decorative plaster Decopierre based on understanding customers through segmentation, targeting, positioning and through recognition of competition. The theoretical part has been composed as a result of examination of professional literature The communication campaign is completed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Zdeňka Bělohlávková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73447
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
Romana Bendová -
Uplatňování marketingu ve stavebnictví
Magdaléna Rybáková -
On-line aplikace marketingu ve stavebnictví
Pavel Krupík -
Role marketingu ve stavebnictví
Kateřina Korbelová -
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
Lukáš Maryška -
Marketing ve stavebnictví
Lenka Štipčáková -
Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi
Pavel Krupík -
On-line aplikace marketingu ve stavebnictví
Pavel Krupík