Dominika Pánková

Diplomová práce

Marketingová komunikační kampaň zaměřená na zvýšení poptávky po dekorativních omítkách

Marketing communication campaign focused on increasing the demand for decorative plasters
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl sestavit vhodnou komunikační kampaň pro zvýšení objemu poptávky po dekorativních omítkách Decopierre založenou na poznání zákazníků pomocí segmentace, targetingu a positioningu a také na poznání konkurence. Informace byly získány na základě prostudování odborné literatury pro sestavení teoretické části. Návrh komunikační kampaně je doplněn i rozpočtem a časovým harmonogramem …více
Abstract:
The purpose of this dissertation thesis is to set an appropriate communication campaign for increasing the demand for the decorative plaster Decopierre based on understanding customers through segmentation, targeting, positioning and through recognition of competition. The theoretical part has been composed as a result of examination of professional literature The communication campaign is completed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Zdeňka Bělohlávková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73447

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management