Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty. – Kristýna Matoušková
Kristýna Matoušková
Bakalářská práce
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Ethics and advertisement. Perception of unethical advertisement by teenagers.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etickými principy v reklamě. V teoretické části jsou na základě literární rešerše charakterizovány základní pojmy, kterými jsou etika a reklama. Přiblížena je také problematika regulace reklamy v České republice a adolescence jako vývojového období jedince. V praktické části jsou nejdříve blíže specifikované reklamy, které byly zařazeny do výzkumu a následně je popsán …víceAbstract:
This bachelor thesis deals ethical principles in advertising. Fundamental concepts, such as ethics and advertisement, are defined in theoretical part based on literary research. Furthermore, the issue of advertising regulation in Czech Republic and the developmental stage of adolescence are discussed. The practical part described specific advertisements selected for the purposes of this research and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Upper Secondary School Students' Motives and Preparation for the C1 Advanced
Daniela Paličková -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Městská rada v Plzni do roku 1434
Eliška Kutná -
Ideál rytíře ve staročeských textech Kronika o Štilfrídovi a Rada otce synovi
Jan VACLÍK -
Počítačové modely vybraných úloh z mechaniky
Josef RADA -
Regulace reklamy pro děti a mladistvé v České republice a Evropské unii
Elizabeth JÍROVÁ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva