Děti generace Alfa v perspektivě učitelů mateřských škol – Lenka Dohnalová
Lenka Dohnalová
Bakalářská práce
Děti generace Alfa v perspektivě učitelů mateřských škol
Children of the Alpha generation in the perspective of kindergarten teachers
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je odhalit, jak učitelé mateřských škol nahlížejí na děti předškolního věku, které zde označujeme jako příslušníky generace Alfa. V teoretické části práce je vymezeno pojetí dítěte a dětství v současné společnosti následováno objasněním konceptu kulturních generací a generace Alfa. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The object of the thesis is to reveal how kindergarten teachers view preschool children, which we refer to as members of the Alpha generation. The theoretical part of the thesis defines the concept of the child and childhood in today's society, followed by clarification of the concept of cultural generations and the Alpha generation. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dohnalová, Lenka. Děti generace Alfa v perspektivě učitelů mateřských škol. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Projektové vzdělávání v mateřské škole - analýza zkušeností s projektovým vzděláváním v mateřských školách v Plzeňském kraji
Lucie HOFERKOVÁ -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Michaela Tomečková -
Aplikace metod pozorování v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Marcela Bellová -
Využití tabletu v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Nikol Volková -
Inkluzivní vzdělávání dětí v MŠ v okrese Svitavy
Naďa Šlosrová -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková