Děti generace Alfa v perspektivě učitelů mateřských škol – Lenka Dohnalová
Lenka Dohnalová
Bachelor's thesis
Děti generace Alfa v perspektivě učitelů mateřských škol
Children of the Alpha generation in the perspective of kindergarten teachers
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je odhalit, jak učitelé mateřských škol nahlížejí na děti předškolního věku, které zde označujeme jako příslušníky generace Alfa. V teoretické části práce je vymezeno pojetí dítěte a dětství v současné společnosti následováno objasněním konceptu kulturních generací a generace Alfa. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně …moreAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The object of the thesis is to reveal how kindergarten teachers view preschool children, which we refer to as members of the Alpha generation. The theoretical part of the thesis defines the concept of the child and childhood in today's society, followed by clarification of the concept of cultural generations and the Alpha generation. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dohnalová, Lenka. Děti generace Alfa v perspektivě učitelů mateřských škol. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Projektové vzdělávání v mateřské škole - analýza zkušeností s projektovým vzděláváním v mateřských školách v Plzeňském kraji
Lucie HOFERKOVÁ -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Michaela Tomečková -
Využití tabletu v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Nikol Volková -
Aplikace metod pozorování v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Marcela Bellová -
Inkluzivní vzdělávání dětí v MŠ v okrese Svitavy
Naďa Šlosrová -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková