Dalibor Dvořák

Bakalářská práce

Key Account Management

Anotace:
Práce monitoruje rozvoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2006. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Stěžejní je analýza činností Key Account oddělení tabákové společnosti Imperial Tobacco CR. Nezbytným předpokladem je také identifikace a charakteristika českého tabákového trhu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3777

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod