Ekonomická krize jako téma volební kampaně stran do PSPČR 2010 – Mgr. Tereza Holá
Mgr. Tereza Holá
Master's thesis
Ekonomická krize jako téma volební kampaně stran do PSPČR 2010
Economic crisis as the theme of Czech parliamentary election campaign 2010
Abstract:
Diplomová práce se zaměřila na volební kampaň do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2010. Byla rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část základní pojmy spojené s problematikou volebních kampaní a informace o kampani 2010. Metodologická část přiblížila postup a metodu práce, analýzu dokumentů. V rámci analýzy diplomová práce zkoumala, jak strany komunikovaly téma ekonomické …moreAbstract:
Final thesis examined electoral campaign in parliamentary elections in 2010. It was divided into theoretical and analytical part. The theoretical part presented the basic concepts related to electoral campaigns and described the campaign in 2010 in general. Methodological section presented the chosen method, analysis of documents. Analytical part of the thesis examined how the political parties communicated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/h4z01/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2013
- Supervisor: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jakub Šedo, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLÁ, Tereza. \textit{Ekonomická krize jako téma volební kampaně stran do PSPČR 2010} Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ex8phn/. [cit. 2024-03-28].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Social media campaign
Ivan Komlenović -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol