Reflexe běžného vzdělávacího proudu romskými absolventy – Andrea Musilová
Andrea Musilová
Bachelor's thesis
Reflexe běžného vzdělávacího proudu romskými absolventy
Mainstream Primary Schooling Reflected by its Roma Graduates
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reflexí běžného vzdělávacího proudu romskými absolventy. Cílem této bakalářské práce je zjistit a popsat retrospektivně sdělované zkušenosti romských absolventů základních škol s běžným vzdělávacím proudem v Libereckém kraji. Celá práce je rozdělena na dvě části. Část teoretická popisuje zejména vzdělávání Romů a historii s tím spojenou, specifika romských žáků a doporučení …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the reflection of the mainstream education by Roma graduates. The aim of this bachelor thesis is to identify and describe the retrospectively reported experiences of Roma primary school graduates with the mainstream education in the Liberec region. The whole thesis is divided into two parts. The theoretical part describes mainly the education of Roma, the history related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Jihlavec, DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MUSILOVÁ, Andrea. \textit{Reflexe běžného vzdělávacího proudu romskými absolventy}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/exm8yb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Musilová, Andrea. Reflexe běžného vzdělávacího proudu romskými absolventy. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education for Educators
Theses on a related topic
-
Zahradní terapie – nenásilná a přirozená metoda přispívající k sociální integraci znevýhodněných skupin všech věkových kategorií do běžného života
Jana Dvořáčková -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
3D tisk a možnosti jeho zařazení do vzdělávání na základní škole
Martin Daňhel -
Názory rodičů romských žáků na vzdělávání jejich dětí se zaměřením na možnost inkluzívního vzdělávání
Zuzana Florianová -
Podpora romských žáků ve vzdělávání z pohledu žáků základních škol na Karlovarsku
Barbora SLÁMOVÁ -
Romská menšina v České republice a její integrace do majoritní společnosti
Barbora Křížová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights