Reflexe běžného vzdělávacího proudu romskými absolventy – Andrea Musilová
Andrea Musilová
Bakalářská práce
Reflexe běžného vzdělávacího proudu romskými absolventy
Mainstream Primary Schooling Reflected by its Roma Graduates
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reflexí běžného vzdělávacího proudu romskými absolventy. Cílem této bakalářské práce je zjistit a popsat retrospektivně sdělované zkušenosti romských absolventů základních škol s běžným vzdělávacím proudem v Libereckém kraji. Celá práce je rozdělena na dvě části. Část teoretická popisuje zejména vzdělávání Romů a historii s tím spojenou, specifika romských žáků a doporučení …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the reflection of the mainstream education by Roma graduates. The aim of this bachelor thesis is to identify and describe the retrospectively reported experiences of Roma primary school graduates with the mainstream education in the Liberec region. The whole thesis is divided into two parts. The theoretical part describes mainly the education of Roma, the history related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Jihlavec, DiS.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Musilová, Andrea. Reflexe běžného vzdělávacího proudu romskými absolventy. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Zahradní terapie – nenásilná a přirozená metoda přispívající k sociální integraci znevýhodněných skupin všech věkových kategorií do běžného života
Jana Dvořáčková -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
3D tisk a možnosti jeho zařazení do vzdělávání na základní škole
Martin Daňhel -
Názory rodičů romských žáků na vzdělávání jejich dětí se zaměřením na možnost inkluzívního vzdělávání
Zuzana Florianová -
Podpora romských žáků ve vzdělávání z pohledu žáků základních škol na Karlovarsku
Barbora SLÁMOVÁ -
Romská menšina v České republice a její integrace do majoritní společnosti
Barbora Křížová
Název
Vložil
Vloženo
Práva