Tomáš MAROUNEK

Diplomová práce

Návrh učebních plánů pro výuku období Československé první republiky pro vybrané typy škol Ústeckého kraje

The proposal for the teaching of the history of the First Czechoslovak republic in selected schools in Ústí nad Labem region
Anotace:
Diplomová práce se věnuje výuce období první republiky s ohledem na celostátní dějiny Československa i určitá regionální specifika Ústeckého kraje. V teoretické části práce je analyzováno postavení dějepisu a látky první republiky v rámcových vzdělávacích programech základního a gymnazijního vzdělávání a ve školních vzdělávacích programech základní školy a gymnázia, na nichž autor absolvoval svou pedagogickou …více
Abstract:
The thesis introduces didactic strategies of teaching history of the First Czechoslovak Republic (1918-1938). This is not only a nationwide question but also a regional question. The theoretical framework describes and introduces czech system of curricular documents: Framework Education Programme for Elementary Education and Framework Education Programme for Secondary General Education. Next part introduces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Märc

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAROUNEK, Tomáš. Návrh učebních plánů pro výuku období Československé první republiky pro vybrané typy škol Ústeckého kraje. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Učitelství historie pro SŠ - Učitelství společenských věd pro SŠ