Petra ČEKANOVÁ

Master's thesis

Komparativní analýza Indoor Walkingových technik- konkrétně Alpiningu, H.E.A.T. programu a K2 Hikingu

Comparing analysis of Indoor Walking technics - concretely Alpining, H.E.A.T. programme and K2 Hiking
Abstract:
Cílem této diplomové práce nevýzkumného charakteru je podat ucelený přehled a porovnání tří základních indoorwalkingových technik, jejichž cílem je redukce hmotnosti, zlepšení kondice či trénink profesionálních sportovců. Obsahem je tedy souhrn teoretických poznatků a podrobný popis jednotlivých technik a jejich rozbor se zaměřením na zkoumání vlivu těchto technik na lidský organismus a pohybový aparát …more
Abstract:
The aim of this thesis of non-research character is to provide an overview and comparison of three basic indoorwalking techniques designed to reduce weight, improve fitness or training of professional athletes. The content comprises of the theoretical knowledge, a detailed description of the particular techniques and their analysis focused on examining the impact of these techniques on the human body …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 4. 2012
  • Supervisor: Mgr. Jitka Vaněčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČEKANOVÁ, Petra. Komparativní analýza Indoor Walkingových technik- konkrétně Alpiningu, H.E.A.T. programu a K2 Hikingu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Primary School Teacher Education / ČJ TV ZŠ

Theses on a related topic