Petra ČEKANOVÁ

Master's thesis

Komparativní analýza Indoor Walkingových technik- konkrétně Alpiningu, H.E.A.T. programu a K2 Hikingu

Comparing analysis of Indoor Walking technics - concretely Alpining, H.E.A.T. programme and K2 Hiking
Anotácia:
Cílem této diplomové práce nevýzkumného charakteru je podat ucelený přehled a porovnání tří základních indoorwalkingových technik, jejichž cílem je redukce hmotnosti, zlepšení kondice či trénink profesionálních sportovců. Obsahem je tedy souhrn teoretických poznatků a podrobný popis jednotlivých technik a jejich rozbor se zaměřením na zkoumání vlivu těchto technik na lidský organismus a pohybový aparát …viac
Abstract:
The aim of this thesis of non-research character is to provide an overview and comparison of three basic indoorwalking techniques designed to reduce weight, improve fitness or training of professional athletes. The content comprises of the theoretical knowledge, a detailed description of the particular techniques and their analysis focused on examining the impact of these techniques on the human body …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 4. 2012
  • Vedúci: Mgr. Jitka Vaněčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČEKANOVÁ, Petra. Komparativní analýza Indoor Walkingových technik- konkrétně Alpiningu, H.E.A.T. programu a K2 Hikingu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Primary School Teacher Education / ČJ TV ZŠ

Práce na příbuzné téma