Vnímání aktuálních trendů ve videoherním průmyslu a monetizace současnými mileniály – Petra Fialová
Petra Fialová
Master's thesis
Vnímání aktuálních trendů ve videoherním průmyslu a monetizace současnými mileniály
Perception of current trends in the video game industry and monetization by current millennials
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o aktuálních trendech ve videoherním průmyslu s důrazem na současné monetizační modely, mikrotransakce, postoje hráčů, konkrétně mileniálů. Cílem diplomové práce je zjistit, jak současní mileniálové vnímají aktuální trendy ve videoherním průmyslu a jak se staví k monetizaci her. Nejprve je věnována pozornost především k ujasnění základních pojmů, s důrazem na definování novodobého …viacAbstract:
The diploma thesis deals with current trends in the video game industry with emphasis on current monetization models, microtransactions, attitudes of players, specifically millennials. The aim of the diploma thesis is to find out how current millennials perceive current trends in the video game industry and how they approach the monetization of games. First, attention is paid mainly to clarifying the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedúci: Mario Kubaš
- Oponent: Jan Hanzlík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Business modely digitální distribuce hudby se zaměřením na streamovací platformy
Mario Kolínský -
Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby s důrazem na VOD model v ČR
Miluše Hadrabová -
Charakteristiky určující typologii hráčů e-sportu
Michaela Hejduková -
Implementace textové hry pro mobilní platformy a využití messenger bota v herním průmyslu
Petr Melicherík -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
The Impact of electronic transactions on banking habits of millennials
Sepehr Valinejad -
Bridging the Linguistic Gap: Investigating Gen Z Slang Familiarity and Comprehension among Generation X and Millennials
Tereza EBERTOVÁ