Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace – Bc. Monika Kohoutová
Bc. Monika Kohoutová
Master's thesis
Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace
Digital Transformation in Insurance: Claims Settlement with the Use of Mobile Application
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá pojišťovnictvím a jeho souvislostmi, mezi nimiž rezonují témata vztahující se k likvidaci škodních událostí, specifikům marketingu v pojišťovnictví, ale také k oblasti digitálního marketingu. S využitím SWOT, PESTLE a Porterovy analýzy práce zkoumá současný stav i prostředí vybraného objektu, kterým je Pojišťovna VZP, a.s., a navrhuje vhodná řešení pro budoucí chod společnosti …viacAbstract:
This master's thesis deals with the insurance industry and its related matters, among which resonate topics connected to claims handling, specifics of marketing in insurance, but also the sphere of digital marketing. With the use of SWOT, PESTLE, and Porter's analysis the thesis explores the current situation and the environment of a chosen object, which is Pojišťovna VZP, a.s., and proposes appropriate …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOHOUTOVÁ, Monika. \textit{Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/exvwfs/.
Jak správně citovat práci
Kohoutová, Monika. Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications